Jobbigt

Mitt liv känns inte som mitt liv nu...  Jag är trött, jag funderar lite grann...
fan vi måste lösa det hära, jag går sönder inuti...... 
Det var väl inte roligast igår men det var okej, fredagen var roligare iaf. Men det var trevligt att sitta och surra en massa med Sofie hon är en bra tjej.
Nää nu blire inge mera fest på ett tag nu ska jag jobba så mkt det går.
Kiruna imorgon känns bra. Det som är trist är ju att lämna Tova gumman, jag älskar min hund. Hon är en del av mig. Hon gör mig lycklig, hon är alltid glad och när man är ledsen så tröstar hon alltid en, allvarligt då kryper hon upp i famnen på en och tittar med sina fina bruna runda ögon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0