Tapeter

Idag har jag vart och hämtat tapeterna äntligen. Fast givet hade inte alla rullar kommit men till vardagsrummet iaf. Det kommer bli nice som fan. Moffe kommer idag och börjar spackla väggarna.
Sen har jag ringt hyresvärden och efterlyst målarna som skulle komma och göra om köket och hallen. Hmm dom verkar ha noll koll på alla ställen typ. Nåja jag har ju bara väntat just lite mer än 2 månader nä nu är det fan 3 månader sen dom och kikade och bestämde vart dom skulle bekosta tapeter.
Nåja det är väl kul att vänta????

Till helgen blir det party=) Fan så kul det ska bli hoppas vi blir ett gäng iaf. Men bara tjejer så mkt roligare då:P
Då blir det nya kläder nytt smink nytt bling bling ( som Helli kallar det) Nya skor ny hårfärg, som jag för övrigt måste inhandla idag. Svart ska det bli som jag haft senaste halvåret and i like it.

Nåja snart ska jag hem och ta före och efter bilder på vårat hem. Kommer bilder senare.

Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0