kvällen

Har vart och simmat SKÖNT
Sen har jag och Tova vart hos Madde och Mercedes hundarna har busat som satan och vi har druckit te=) Och sett ugly betty och desperate housewives. Gruvar mig för när det blir uppehåll till nästa säsong vad ska jag då göra på tisdagar?

Har också varit snäll och hämtat Patrics stänkskydd till bilen och nå högtalare och stereo kit som han beställt...

I helgen äre eoruvision song contest självklart måste jag ju se det om jag inte jobbar. Hade faktiskt gärna jobbat hela helgen och fått ihop mer timmar. För idag har jag ju beställt soffan=) Finally. Nu ska man bara behöva vänta på den några veckor eller månader med min tur.

Målaren som skulle ringt igår ringde ju självklart INTE.... och inte idag heller på torsdag är det jag som är förbannad om han inte ringt till då heller. Man ska väl inte behöva vänta 3 jävla månader på lite tapet jobb???!!!

Hmm ska njuta av att sova i våran lovely säng inatt för imorgon blir det skit sängen i Kiruna... Nåja har ju faktiskt sovit rätt hyffsat dom gånger jag vart där iaf.

Snart Sex and the city sen sängen och min bol och somna med Tova brevid mig på kudden. Jag älskar att hon är så mysig på kvällen och morgonen men däri mellan är hon mest galen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0