Glest

Glesa uppdateringar beror på att jag jobbar som en galning mest hela tiden. Sitter uppe i Sthlm just nu och väntar/längtar att få åke hem Slutar 00,14 idag börjar 12.30 imorgon och då ska jag sova i Linköping. Men nästa vecka blir bättre. Sen är jag ledig helgen.

Har haft vidriga mardrömmar inatt vågar inte ens skriva ner dom. Jag väckte Thomas iaf, för jag var tvungen att gå på toa och jag ville veta att han var vaken if något skulle hända. Man tänker inte riktigt klart mitt i natten.

Åh jag är hungrig. Får bli n när man kommer hem kanske lite havregryn och mjölk=) Det är gott det.

Jo jag hade tänkt se Desperate Housewives här uppe i Sthlm, men givetvis var det nån gammal hagga som skulle se nå nyheter. Så nu får jag vänta till reprisen på söndag SUCK!

tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0