Den vilande bloggen

Tänk om jag kunde få vara lika utvilad som den alltså. Det är mkt jobb nu och mkt med allt.
Men jag trivs ändå som fisken i vatten, det är fanimej super här nere.
Just nu sitter jag i Uppsala och väntar på att få åka vidare mot sala osv osv. Imorgon är jag ledig ska bli mkt skönt.
Då kanske man hittar på nå roligt för Dennis är ju och hälsar på oss nu.

Idag har målaren kommit hem till oss och han har spacklat köket så imorgon ska det tapetseras. OCh det blir vita tapeter med lite mönster på. Jag tror det blir bra. Helt otroligt att vi lyckades komma överens om tapet jag och sambon. Vi var lite oense i början men till sist blev det prima alltså.
Och idag fick vi dom efterlängtade skruvarna till bäddsoffan det var ju inte en dag för tidigt. Köpte ju soffan för typ 2 veckor sen och givet så fanns det ju inte med nå skruv då. Jävla IKEA alltså. Tur att det bara var en bäddsoffa så det inte var en "vanlig" soffan men dte har vi ju redan så fint=)

Nåja back to work...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0