Det är bara jobb och jobb å jobb

Jo sitter i Uppsala nu och vi ska snart åke mot Sthlm. Började 04:45 idag och slutar 11:16 så det blir ju en kort dag iaf.
Igår trimmade jag Tova och det var första gången jag gjorde det men det blev ok men inte mer. Övning ger färdighet lr?
I lördags hade jag och hjärtat en riktig bakis dag kan inte komma ihåg när jag hade det senast det ända nyttiga vi stoppade i oss under dagen var nog salladen på burgaren.
Sen såg vi 4 filmer i bäddsoffan vid datorn och bara älskade varandra hela dagen=)
Det känns som om jag har hittat min soulmate allting fungerar så bra att det är skrämmande.
Allt från hushållssysslor till sex och fest osv.

Nää nu börjar det bli dags att åka från Uppsala för att ha ytterligare 1 timmes rast fast då i huvudstaden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0