Bitten pitten.......Nu börjar det

Det gick bra igår... Bostaden var alldeles underbar. Nu är det ju bara det kruxet kvar med budgivningen. Vi vet hur mycket vi kan så som max iaf. Vi vill verkligen ha den där bostaderätten. Jag har redan flyttat in i mina tankar och jag har redan börjat planera hur jag vill göra om. Inte bra alls för man kommer ju bli ruggigt besviken om den går till någon annan. Man kan ju inte punga ut hur mycket som helst heller. Man måste ju ha råd att leva. Nåja vi ska lämna in vårat bud när T kommer hem från körskolan. 575.000 vi får se hur långt vi kommer på det. Hoppas det blir låångt. Så långt som ute i Gustavsborg=) Gaah jag vill jag vill jag vill... Har aldrig känt så starkt att dit vill jag verkligen flytta. 104 kvm bara till oss det vore ju great. Egen ingång och fina promenad stråk. Lugn och ro och RENT inte sopor överallt.

Snälla håll tummarna för oss nu please...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0