gräsänkling

Är jag nu i ca 1 vecka när Thomas åkt upp till Boden för att ordna med lite saker. Han åkte vid 16 när jag var på jobbet men jag hann säga hej då på stationen iaf.
När jag kom hem vid 20 hade han lämnat ett fint brev åt mig. Jag tror aldrig jag fått ett brev av någon jag vart tillsammans med. Jag blev nästan lite tårögd.

Fast samtidigt ska det bli ganska skönt att vara helt ensam några dagar. Jag gillar lugn och ro och tystnad hemma när jag kommer från jobbet, T gillar musik och lite livat. Så nu ska jag njuta en massa av tystnaden och att sova i mitten av sängen=)
Fast det kommer kännas skönt när han kommer hem och vi ligger på varsin del. För då är jag inte ensam mera.
Även om det blir tystnad några dagar så kommer jag nog uppskatta att komma hem till någon som saknat en och en man älskar som älskar mig tillbaka.

imorgon blir det grill party ute i Hällby med party gänget=) Blir kul Johanna och Hilda är alltid på G=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0