Helgen

helgen blev inte så lugn som planerat. Jag var hos Purna från jobbet som hade en väldigt trevlig fest. Jag tog med mig så jag skulle kunna dricka nån grogg men det blev ganska mycket innan kvällen var över. Vi spelade brännboll och lite diverse annat och hade det trevligt sen var vi ett gäng som drog ut på Nybron. Där blev det lite mera att dricka vilket inte var välbehövligt, men kul haha

slutade med att jag var hemma strax efter 3 tiden. Krogen stänger kl 2 här. Men det regnade så mycket så jag och Jenny hamnade i en busskur till det lugnat ner sig så man kunde knata hemmåt. Väl hemma låg Thomas och sov som en gris. Han hade vart ute på egna äventyr han under kvällen.

Kan konstatera att det var en jäkla rolig kväll även med tanke på vad som hände.

Jobbade söndagen det var lite kämpigt men jag hade en lätt tur så jag överlevde.
Sen igår såg vi film när jag slutat. En komedi som var jätte söt och rolig sen hade vi lyckats hyra en spansk film vilket inte kändes lika lyckat. så den ides vi inte se alla. Kanske blir  ikväll om den verkar bra.

sitter jour på jobbet just nu men ska snart ut och åka lite loktåg med Jocke, efetersom han e själv på det så har vi skickat in mig som förstärkning och sällskap haha... jocke pratar en hel del och är super social så det blir nog trevligt. Och idag är det ju ganska kallt så jag behöver inte oroa mig att det ska vara 50 plus som det var här om dagen när vi åkte.

Nåja det var en lite update är lite dålig på det numera men jag har så mycket att göra så jag hinner fan inte med.
Nästa helg är det fest igen=)
Minst 1 fest iaf det märks att det är sommar.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0