Ok ok allvarligt

Nu börjar jag vara less som fan på att vara hemma ensam. Nu får du fan komma hem alltså!!! Ok ok du kommer imorgon men det känns som en svighet. Sen går ju tiden ännu mera långsamt när jag är sjuk och är hemma från jobbet. Är inte van vid det här. Jag har gjort allt som går att göra på internet jag har hunnit se allt på TV så repriser som går under dagen såg jag igår. Sen saknar jag min lilla bebis hund hur mycket som helst.

Sen till det roliga på Tisdag ska vi på visning=) Hoppas det ser bra ut och att det går vägen. I den här jäkla stan har det ju en tendens till att bli budgivning och rusa rejält i pris. men vi har iaf ett lånellöfte från banken och det känns ju bra. Blir det inget med detta boende så kommer det väl flera. Men det ligger på så rätt ställe och har rätt storlek och rätt pris än så länge iaf.

Nåja uppdatering kommer om boende situationen. För här ska vi då fan inte bo kvar. Man blir ju antastad så fort man lämnar gården hujja hujja.....


 Lilla prinsess skruttan....

Kommentarer
Postat av: Maria

Nä, det är klart semester tid är väl en dålig tid att åka. Är ni på jakt efter hus eller lgh? Grattis i efterskott!!

2008-07-17 @ 21:24:17
URL: http://mariaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0