6.02

Är klockan nu. Jag är ledig idag, har vart och skjutsat T till jobbet. Sugit värre när man är ledig. Funderar på att dra in en film i DVDn nu som jag kan somna till. Känner ingen större lust till att vara vaken nu.
Igår gick det fint som snus på jobbet. Hoppas det går bra nu resten av veckan också.

På lördag drar vi på kryssningen fy vad vi längtar ska bli så grymt roligt=)

Sen längtar jag efter mina skattepengar. Har verkligen för mig att jag anmälde mitt konto för 1 eller 2 år sedan. Hoppas jag kommer ihåg rätt annars är det bara att vänta till Gud vet när.....

Äh film morgon nu med mig själv=) Lr jag har ju Tova också, hon är rätt sällskaplig av sig=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0