Då var man här igen

Uppsala för 3dje dagen i rad. Det finns ju roligare sträckor att åka.
Idag när jag kommer hem ska jag ta med Tova ut i skogen hade jag tänkt. Sen ska vi åka och handla. Behöver köpa mig en ny behå utan axelband. sen ska hunden trimmas så hon blir lite fin innan hon ska och bo hos Jennys mamma under helgen.
Nu är det inte länge kvar till kryssningen börjar bli lite pirrig alltså=)

Jobbar imorgon börjar 5.30 och slutar 14.14 så då blir det att vila en stund innan vi åker och lämnar Tova. Usch kommer sakna min sessa när vi är borta.

Förhoppningsvis blir det Boden alive för oss. Jag har fortfanrande inte hört om jag får ledigt eller ej. Hoppas hoppas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0