Helgen som var

Började i fredags jag slutade 19.30 och vi hade bestämt att vi skulle gå ut en sväng. En del från jobbet hängde på en uteservering så jag, Jenny och Thomas gick dit efter att vi tog några stänkare hemma hos oss. Sagt och gjort vi tog taxi ner till Perrongen jag hade nya skor så jag ville inte gå i dom. Sen hade jag hunnit bli lite berusad också. Vi kom till perrongen satt och drack massa gott och hipps vipps hade alla gått hem typ. Så det gjorde vi också. Jag var då vääldigt berusad. Vi kom hem och jag däckade inne på toa (pinsamt värre) gissa vad jag gjorde där.....
Thomas börjar gapa och skrika det visade sig att kineserna som bor här hade dragit ihop ett gängslagsmål inne på gården, T tar skurmoppen? av allt och springer ner i kalsonger och ber dom hålla käften. Men det hjälpte ju inte precis så han ringde polisen. Det kom väl en 13 poliser som plockade in alla dessa ungdomar.

Lördagen:
Emmelie är bakis som fan! Jag kräks och mår apa alltså. Lyckas få behålla 1 alvedon och dunar in ett tag. Skönt att man blev av med huvudvärken. Börjar göra oss klar för att åka ut till Johanna och Thomas på grill party. Jag var inte ett dugg på g så det blev en lugn kväll för min del. tråkigt nog. Känner mig elak mot Johanna. Men det var inte meningen att fredagen skulle bli som den blev. Men men shit happens.

Söndag:
Jag och Jenny och Thomas drog till Jennys mamma i Askersund för att hon ska få träffa Tova, hon ska vara hundvakt när vi åker på kryssningen. det gick hur bra som helst där. Sen på hemvägen for vi förbi ett ställe så Tova fick bada lite för igår var det verkligen varmt här nere. Vi får syn på en äckelfästing som sitter fast på lilla Tova, så Jenny ringde sitt ex så vi åkte förbi honom så han fick plocka bort den. Idag ska jag hämta Thomas och då ska vi på apoteket och köpa fästing grejer. Fy satan vad dom är äckliga alltså.

Och idag då? Jag är ledig skönt värre. Vaknade vid 10. Det är jäkla svårt att somna nu när det är så äckligt varmt.

Jobbar i morgon har jour. Dom kommer säkert ringa och ge mig en tur men jobbtelen är av och ringer dom på privata tänker jag då fan inte svara.
Och äntligen har jag hittat var man slår på vibratorn=) alltså på telefonen så den vibbar när det ringer=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0