Paltskalle

Jag är typ ledig idag, jobbade till 00:14 så jag har jobbat 14 minuter på detta dygn. Börjar tidigt imorgon jobbigt värre.

Har vart upp på jobbet och druckit lite kaffe med mina kollegor=) Eller jag och Jenny satt och pratade om vad man kunde hitta på under semestern.

Nu ska jag steka lite palt hade jag tänkt. T kommer snart hem från jobbet och då ska vi se film.
Har däremot ingen aning om vad vi har för filmer på datorn. Det visar sig.

Det har regnat nån droppe men nu kommer solen.

Boden nästa vecka satan vad vi längtar. Ska bli skönt att få andas lite Norrlands luft=) Och att känna lite lugn.

Fast det blir nog fullt ös där uppe så många att träffa och så mycket att göra.
Jag vet någon som kommer köra cross en hel del hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0