Piggare

Vilade när jag kom hem det var nice. Känner mig mycket piggare nu. Synd bara att hjärtat vilar nu men det lär han ju göra någon timme, han ska ju snart och jobba typ.
Snart sätter sig mamma på tåget hoppas hon får en trevlig resa.

Och om 2 veckor ska jag få ha elev på jobbet, ska bli grymt kul jag gillar att ha elev. Hoppas att vi får några fina turer som inte är allt för jobbiga. Inte för att jag nu haft elev på SJ men en hel del när jag jobbade där uppe i restaurangvagnen. Men det blev en del bittra miner från någon som minsann har jobbat längre än mig.
Men jag har sagt till min arbetsledare att jag gärna har elev, och han tyckte att jag skulle passa jätte bra som handledare. Jag har ju det norrländska lugnet. Men det stämmer in på mig iaf. Jag stressar inte upp mig i första taget. Vi norrlänningar vi kan vi=)

Nu ska jag passa på att spela Betapet när Thomas vilar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0