Så seg

Jag är på att skriva här.
3dje gången gillt eller?
Okej

Nästa vecka kommer mamma ner och hälsar på det ska bli grymt skojj. Då ska vi dra en sväng till Ullared var väldigt längesen vi var dit.
Men det blir hyrbil då eftersom vi är 3 stycken och jag har ju bara 2 säten i min bil.

I helgen var det relativt lugnt jag och T tog nån stänkare och utmanade varandra i ett data spel som gick ut på att springa och hoppa i mitten av en tavla=)

Just nu sitter jag i Linköping och har vart med collaste bruden Johanna i 2 timmar. Pratat en massa skit druckit kaffe och rökt nån cigg. Mkt bra.
Så nu är det bara 2 timmar kvar av min rast. Hmm

Skulle egentligen ha börjat kl 11 idag men jag hade jour så dom ringde ut mig så jag fick börja 5.23 ist. Men det fanns 2 st jourer som började före mig så jag fattar inte att jag var tvungen. Nåja jag fick ju 2 timmar med Johanna så det kan ju vara värt det.

Sen ska jag hämta min kära sambo när han slutar kl 17, för jag är så snäll.

Nåja bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0