Snart snart

Är jag ledig, ska bara jobba nån timme idag sen är det ledig helg. Skönt.
Hade en hemsk dag igår det var grova förseningar pga signalfel och växelfel. Sen kan man ju fråga sig hur fjärren prioriterar flera 100 personer som ska åka hemmåt eller ett godståg på rull som ligger 50+ i sín tabell. Det var inte vi med resande ombord som fick förtur iaf. Det blev en massa krångel då folk missade sina anslutningar men vi fick ihop det till slut och jag hoppas innerligt att alla kom hem iaf.

så idag tar vi nya tag och hoppas det blir en bättre dag idag utan förseningar.

Och nu får säga vad nu vill men tågen är oftast i tid. Procenten på tåg i tid ligger väldigt högt. Och tro mig, jag befinner mig på tåg nästan varje dag. Så det så. Tåg är bäst.
Tänk på miljön=) Ska jag säga som har bil. Men man kan ju inte ta tåget när man ska storhandla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0