Trassel

Var fel papper på ägarbytet av mercan, så nu har vi beställt nya som måste skickas och skrivas på. Suck alltid är det nå som ska trassla.

Har kört T imorse till jobbet och ska hämta honom vid 17 då ska vi och handla.

hade nå kopiöst ont i magen i morse vette tusan vad det var. Kändes som om jag hade en kniv som någon höll på att vrida om hela tiden typ i mellangärdet. Nåja det är väck nu efter några timmars extra sömn vilket var välbehövligt.

Sen idag har jag passat på att städa en del, det är ju mest T som städer så jag gjorde ett ryck idag=) Så duktigt av mig.

Börjar haja mobilen nu iaf så nu blir jag inte lika galen, var lite handhavande fel så att säga.

Nu blir det duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0