Typiskt

Har ju beställt lite grejjer på nätet, ny mobil och kamera och lite annat. Allt blev skickat redan i fredags så jag väntade mig ett litet avi idag av brevbäraren. Så jag var som ett litet barn som stod och kollade närr dom skulle dyka upp.
Och när jag äntligen ser att han har parkerat utanför våran port så blir man ju rätt ivrig.
Dunk säger det och in genom brevinkastet kommer det ett kuvert.......................
AMF pension till Thomas gissa om jag blev besviken....

Så nu får jag vänta till imorgon. Har 2 timmars rast i E-tuna så då får jag springa hem och se om det dykt upp något då.

Imorgon ska vi börja med nya uniformen på jobbet.


Slänger in lite bilder på lilla blå





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0