Waynes

Vi har vart på Waynes coffee och jag drack en latte med vanilj mums vad äckligt gott det var=)
Först var jag inne på banken och ansökte om lån till ny bil, så nu är det bara att hoppas att det går vägen. Fan hade ju hittat en skit fin bil som jag verkligen ville ha men givetvis är den ju såld! Men det är väl så. Nåja har suttit och kollat runt lite nu och har valt ut 3 kandidater. Men som sagt det är inte klart med pengar ännu.

åh imorgon sätter sig mamma på tåget och är på väg till oss=) Herregud vad jag ska krama henne. Saknar henne nå ofantligt mycket.

Nu ska jag gå och se vart Thomas tog vägen, han blev less när jag skulle kolla på mera bilar. Men eftersom det är jagf som ska köpa bil så vill jag gärna sitta och titta själv, han bläddrar på så himla fort. Hantycker att det ska vara så stylat som möjligt men jag anser att lagom är bäst och man kan fixa sånt själv, lite solfilm och ett par schyssta fälgar så är jag nöjd=)

Tjing så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0