Check

Jaha då har vi haft APT är klar för idag, blev en tidig dag. skulle ju ha hållt på hela eftermiddagen men eftersom vi bara var 2 stycken gick det riktigt fort.
Så nu ska man väl börja dra sig hemåt. Men det är lite lätt att fastna uppe på jobbet ibland=) Man har ju så underbara kollegor.
Men det har inte min sambo. Stackarn, men skit i gubbjävel och kör ditt race hjärtat.

Ikväll blir det färsk pasta till middag mumma.
Fast nu har jag druckit alldeles för mycket kaffe, är lite shaky.

Åh jag är ju ledig imorgon fan vad nice, jag är ju ledig hela helgen=) wihoo. Jag behöver inte jobba ihjäl mig.

Har kollat upp med Royne när vi drar på tisdag också. Så det är check. Åh nu ska jag och hämta våra peruker..

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0