God morgon

Jahapp då har man vart vaken i 1 timme. Har vart ute på promenad med hunden och nu blir det snart duschen.
Jag jobbar idag börjar 14.21, har tagit fel på den turen 2 gånger så att jag har vart på jobbet alldeles för tidigt. Det är ju inte så roligt.
Imorgon ska jag få ha min efterlängtade APT, synd att vi bara blir 2 stycken, i dom andra grupperna har dom ju vart typ 7-8 stycken mycket roligare att vara flera, mera diskussioner.
Sen är man ledig fre-lör-sön jag har ju inte direkt jobbat ihjäl mig denna vecka bara 1 arbetsdag vem klagar? Inte då jag. Sen nästa vecka blir det knappt nå jobb heller men då blir det en massa utbildningsdagar ist. Ska ju iväg på kamratstödjar utbildningen då=) Blir nog roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0