Knas

Jag riktigt njuter av att det har kommit snö här nere nu=) Det blir så ljust och fint överallt, man lever verkligen upp.
Hade lite knas på jobbet idag, hade blivit av med min tur för det stod att jag var Sjuk idag också. Men det löste sig fick åka en annan bättre sväng med Lena. Jag gillar Lena på jobbet hon är helt kanon att jobba med.

Kom hem vid 10.30 började 4.46, fast jag fick ju sitta uppe på jobbet och slöa lite längre när det blev en annan tur, så jag har haft en kort arbetsdag. När jag kom hem blev det en snabbdusch och sen hade vi lite mys i soffan innan Thomas åkte på jobbet.

Igår var Danne, Lucas och Josse här och spelade Bingo lotto=) D vann 100 kronor. Sen sov dom över här. Inte för att dom bor långt bort, nån km. Men så kunde dom natta Lucas. Vi har haft gäster hela helgen så jag njuter av att vara ensam hemma nu.

Nä nu måste jag dricka något och gå ut med vovven=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0