OFF

Härligt att vara ledig idag=) Och imorgon=)
Vaknade vid 11 efter att ha våldssovit ( när man bara somnar om och om igen fast man inte är trött) gav Tova mat då och sen gick vi ut på en promenad, det är så skönt att ha en liten skog tvärsöver gatan bara. Då fick hon springa lös och nosa och nysa det tycker hon om.

Och nu när vi har en kamera så lovar jag att det kommer upp fler bilder, Thomas måste bara lära mig hur man ska göra.

Ska snart se Hem till gården och sen funderar jag på att ringa min vän Johanna och se vad hon pysslar med. Hon vill kanske ta en promenad med våra vovvsingar.
Fan vad alla flyttar runt nu, och vad alla får barn. Vart fan är mitt barn?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0