Sunday

Igår hade vi en mysig kväll. Vi gick ut och käkade grek mat Souvlaki mumma. Sen blev det bio oc nyaste James Bond. Men jag tycker dom har börjat tappa greppet. Visst den var action fylld, men vart var allt snusk? In´gen lättklädd Bond som gled upp ur vattnet och inga sensuella kärleks scener. Nåja det var en trevlig kväll med goda vänner iaf.

Och idag började dagen med att Danne och Lucas kom hit, jag gjorde våfflor. Lucas var inte så imponerad men han fick i sig lite när jag lovade att vi skulle gå ut och leka.
Men vi hann kanske vara ute ca 30 minuter så började det att regna så då gick vi in igen, och Lucas fick några kex.

Nu sitter T och D och spelar xbox Lucas sover och jag sitter här vid datorn=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0