Falun

Jobb. jobb och åter jobb har denna helg bestått av och söndagen fortsätter i samma anda. Har typ just masat mig upp ur sängen. Och jag känner mig död. Idag börjar dagen med att åka pass i flera timmar, eller ända ner till Falun. Har som den vetskapen att det är vääldigt mycket folk på tåget från Falun sen.
Sen från Sthlm åker jag pass hem=) Ska börja läsa på den nya boken idag hade jag tänkt. Jag kommer ju ha lite tid.

Jag fattar inte hur en del hinner blogga hur mycket som helst. Har dom inga jobb? Eller kan dom kanske blogg på jobbet? eller är bloggen deras jobb?

Om man försörjer sig på att blogga, och sen tvingas ut i verkliga livet tror jag att det kan bli problem. Men vad vet jag, som är en riktig slitvarg=) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0