Färg

Sitter med färg i skallen nu. Nu ryker alla slingor, på höst/vintern vill jag vara mörkhårig. Hoppas det blir bra. Tog en varm brun färg men jag hade ju ganska mycket rött så jag gissar att håret blir brun/rött.

Och nu är Tovas kille Ramses här och hälsar på, han har för övrigt bandage för han har stukat tassen.

Sen kommer Johanna hit så då blir det väl att surra lite skit, kanske kan lura ner henne på stan också eller något.

Jag skulle ju ha vart på utbildning idag, ringde ju runt som en liten galning igår på min lediga dag. Och dom lovade att dom skulle återkomma, men det gjorde dom ej. Så jag struntade i att åka till Stockholm och Solna för att leta något ställe som jag ändå aldrig hittar.

Nu läsa nån blogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0