Fest

Helgen här har bestått av mestadels party!
I fredags var vi hemma hos Malin och drack drinkar och åt på hennes tilltugg, det var inte dåligt tilltugg kan jag lova. Man är ju van vid att det finns 1 chipsskål typ. Men hon hade lastat fram ost och kex och vindruvor och lite annat smått och gott. Blev ganska sent där, vi var nog hemma vid 3 tiden kanske.
Och igår var det ju firma fest, jag var ju skapligt seg efter fredagen, och sen min irriterande hosta jag dragits med några dagar också. Trodde inte jag skulle bli i gasen nå. Men faktiskt efter 3 drinkar så var jag som en ny människa. Hade ju med mig en 7a koskenkorva och den blev då tömd under kvällen. Fast jag bjöd iaf bort 1 drink så jag drack inte hela riktigt själv=)
Det bjöds på roliga lekar och en tävlig ( lagvis) i karaoke, I vårat lag var jag den som sjöng mest, jag kunde låten helt enkelt. Men jag lyckades få en mick  som inte fungerade så bra. Vi kom inte sist iaf men inte först heller.

Sen festade vi natten lång sjöng och dansade och hade as roligt=)
Jag anlände hemmet ca 3.30. Rösten var helt borta då och jag var skapligt trött.
Vakande och jag har inte alls vart bakis idag. Halleluja.
Givetvis har man ju vart trött.

Kommentarer
Postat av: Linda J

Fan va roligt med lekar! :-)

(Hade önskat att mina "party-vänner" hade tyckt det också...) :-)

2008-10-19 @ 23:44:05
URL: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0