Flyg åsånt

Jo hej och hå....
Thomas håller på att ikoppla alla elektonik grejjer där hemma. Det är inte riktigt min avdelning måste jag ju erkänna. Så när jag kommer hem ska köket packas upp och kläder och sen ska gardiner upp. Det är så trist och tråkigt utan gardiner.

Jag vill verkligen bara hem nu känns inte alls nå vidare att vara på jobbet, och 4 timmar till det är ju en evighet.

Det kan tänkas att det kommer in lite bilder sen, men det känns lite trist när det är så hemskt fula tapeter. Men iaf en bild på sovrummet med dom nya sovrums möblerna.

Det är så jäkla mycket att göra när man flyttar så det  är hemskt. Sen måste vi till gamla lägenheten och tömma kyl/frys och skafferi.

Sen har jag pratat med min mamma håller på att hjälpa henne att få ihop flygbiljetter till billigt pris och rätt tider. Man får knåp och kolla men nu har vi nog lösningen iaf=) Hon ska ju nämligen hämta hem en till vovve från Allaballatassens, Cinja behöver en kompis=) Den ska nog heta Hilda men vi får se vad det blir. är ju så roligt att få döpa djur. Man har ju alltid så mycket förslag=)

Kommentarer
Postat av: Helena

Det är Raimos jobb som anordnar en stor julfest med olika teman varje år. I år är det Galamiddag, förra året var det Gangster tema.. gud jag hade gjort mkt för att det skulle vara ett sådant tema i år!! :)

Han blir butikchef på Jysk, så det är alla sorts chefer + respektive, ca 1100 pers som kommer. Otroligt roligt. Om du inte har läst redan så har jag tidigare skrivit ett inlägg om allt som rör galan. :)

2008-10-26 @ 10:21:27
URL: http://www.nogg.se/hesa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0