God morgon

sitter nu i Uppsala, ska snart ha "Citrontåget" som min vän Jenny säger=) Ok mycket grinigt folk är aldrig roligt på morgonen. Men hit till Uppsala har det nästan gått bra iaf. Min handdator strulade men jag fick ordning på den till sist iaf.

Slutar kl 10 idag, det är väldigt skönt måste jag säga. Då ska jag hem och hjälpa Thomas att plugga till teoriprovet. Sen ska jag nog power nappa lite grann. Får se om vi orkar packa något idag. Jag kanske bäddar rent i sängen och tvättar lite. Och då kanske packar ner alla sängkläder och handdukar och sånt tjaffs.
Varför är det så otroligt tråkit att flytt packa?
Men det ska ju bli väldans skönt att flytta iaf. Nu känns det som om vi har väntat såå länge och att det fortfarande känns såå långt borta. Men det blir ju vilken dag som helst.

Och på fredag kommer våran nya säng. Fast den blir ju inte monterad förrän vi flyttat.

Nu ska jag kika på lite bilder från helgen haha

Kommentarer
Postat av: maria

det är ju kul att flyttpacka, rensa och organisera :) det är ju trist att bära alla jävla grejjer till en lgh tre trappor upp!

2008-10-20 @ 19:21:06
URL: http://mariaogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0