Jä... skit

Håller på att gorma med datorn. Har en sida jag verkligen skulle behöva skriva ut men vi har ingen skrivare så jag måste försöka få den sidan till min mejl så jag kan skriva ut på jobbet.
Men sånt här är inte min grejj och jag håller på att få ett smärre sammanbrott, som det alltid blir när jag försöker med teknikens under!!! Fan att T jobbar kväll annars hade han fixat allt åt mig. Som han alltid gör med sån här skit...

Jag tycker att man bara borde kunna kopiera sidan. Men då måste man ju ha någonstans att lägga den. Så jag försöker ladda hem ett word till datorn... Fy fan alltså.

Nu ska det vara nedladdat men vart i helvete har skiten landat då???

Gash fy jävla skit skalle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0