Ny säng

Dagen igår spenderades på IKEA vi har valt ut en ny säng som vi ska slå till på. Det blir nya resårbottnar, bäddmadrass, ny sängram, nya säng bord och en ny byrå. Tror sovrummet kommer att bli tjusigt sen när vi flyttat och fått hem de nya grejjerna. Sen var vi och kikade på tapeter igår också. Vi är nog ganska överens men inte hela tiden haha.

Vi hade en riktigt trevlig dag igår tillsammans. Sen fick jag fot massage när vi väl var hemma. I love that.

Sen igår var det ju premiär för Ugly Betty och Desperate housewives gissa om jag satt klistrad. Inget får störa mig då alltså.

Nu har jag nyss gjort en utbildning om e-biljetter på nätet som vi måste göra. Har som råkat skjuta upp den rätt länge så jag hade fått ett påminnelse mejl. Så lika bra att göra bort det nu när man är ledig.

Kul imorgon börjar jag kl 4.45 inte så kul men det funkar. En hyffsat bra tur.

Nä snart Hem till Gården

Kommentarer
Postat av: Linda J

Du är ju värre tv-nörd än mig! ;-) Tihi!! :-D

2008-10-01 @ 14:45:00
URL: http://linjak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0