Rensning

Har rensat ut garderoben det blev en del, en del fick stanna och en del fick åka i sopsäcken. Lyckades rensa ur en hel sop säck. Bra för att vara jag. Jag brukar ha lite separations ångest. För man tänker ju alltid att det kan vara bra att ha ifall att... Nåja nu tänkte jag inte så iaf=)

Är ledig idag vilket känns väldigt skönt. det var en jobbig dag igår på många sätt.

Har pratat med min mamma idag=) Och vi pratade länge, kändes skönt. Annars brukar det alltid vara så att någon gör något eller ska göra något.
Jag har nog en av världens bästa mammor. Hon är min mamma samtidigt som hon är min bästa kompis. För vi pratar verkligen om allt, jag berättar allt för henne och hon allt för mig. Undra hur man hade blivit om man haft en annan mamma.

Här en bild på klädhögen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0