Shopping

Har vart med Johanna och shoppat idag. Fick ihop en hel del faktiskt, inte för att det brukar vara så svårt.
Blev en läcker ögonskugga från Nouba, Foundation från Maybelline, läppglans L'Oréal Glam Shine gloss 6H ( sitter mycket bra, även efter en cigg) en eyeliner, hårfärg och lite annat bra att ha skit.
Och jag passade även på att inhandla ett Osis Dust It, och det fungerar mycket bra, fast jag bara tog mini lite för att testa.

En tröja på Gina Tricot och ett matchande halsband, det lurade Johanna på mig, jag använder aldrig smycken annars, men det var fint så det kommer nog användas.

Sen blev det ett stor pack med kondomer också ( kan vara bra att ha). Samt lite mjölk och annat till kylen.

Helt otroligt att det ska vara så roligt att sätta sprätt på sina surt intjänade pengar. Men det är ju snart lön igen och jag är lång från nära pank. Det känns prima det. Men vi ska nog dra en shopping runda imorgon också, måste ju inhandla något att ha på sig på lördag på firma festen, dagens fynd hamnar på mig på fredag då det mest troligt blir någon annan festlighet.

Nu ska jag läsa några roande bloggar, måste ju rekommendera Gaybloggen.com, snacka om att han är helt otroligt charmig grabben där, han skriver roligt och om det mesta mellan himmel och jord. Och han bjuder verkligen på sig själv.
Tycker inte om bloggar där det bara skrivs om något specifikt.

Nåja hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0