SJ älskade SJ

Sitter och googlar om mitt jobb och det dyker upp en hel del skit. Jag kan inte förstå varför SJ och personalen får ta så otroligt mycket skit.
Jag skulle kunna göra en lång lista om vad man blir utsatt för emellanåt.

Självklart har jag fullt förstående för dom som kommer sent och att det blir irritationer på förseningar.
Men till en väldigt stor del är det inte SJs fel. Men det får vi som jobbar ombord inte säga. Utan vi ska alltid behöva ta skiten.
Jag hade ett tåg här för någon vecka sen som blev försenat och det berodde på ett "fordonsfel" så vi var tvunga att dela tåget och åka vidare med bara 1 del. Detta fordonsfel berodde på att någon hade kastat in en sten genom en ruta i full fart.
Men det är ju kanske Sjs fel.

Vad har alla för åsikter om SJ?
Men trots allt så älskar jag mitt jobb, det är ett företag som tar hand om sina anställda. Iallafall bättre än många andra arbetsplatser.

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar :D

2008-10-01 @ 20:02:03
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0