Tyy

Har just konstaterat att jag och Thomas känner varandra väldigt bra. Nästan för bra haha
Ibland är man lite mera öppen än vad som är rimligt.
Nåja vi älskar ju varandra för dom vi är=) Han har kort stubin och blir skitarg på 2 röda, jag har lång stubin och tiger in i det sista. Ingen hets på mig inte. Det bestämde jag mig för att sluta med för något år sedan. Och när någon är arg på mig och skriker så lyssnar jag ännu mindre och blir ännu mera nonchalant. Kanske att jag uppfattas som kall. Men så är givetvis inte fallet. Jag är en väldig känslo människa. Men numera har jag svårt för att gråta ( om det inte gäller något hemskt med djur) jag stänger av allt och lever i mitt eget vakum tills allt har lugnat ner sig.

konstigt hur alla människor fungerar. Att inte alla har samma hjärna...........eller nått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0