Världens sämsta dag

Klockan är ca 8.30 och jag har redan hunnit ha årets sämsta dag.
Vaknade kl 7 utvilad och klar eftersom jag skulle ha haft Arbetsplats träff idag, jag duschar och donar och gör mig klar. Precis när jag är klar och ska packa med mig mina saker så ringer dom från personal fördelningen och säger att det blir ingen APT för dig för du måste jobba! Och då ska jag dessutom börja jobba kl 14.30-00,14 och jag som klivit upp kl 7!
Tårarna bara sprutar för jag hade verkligen sett fram emot APTen, sitta och prata en massa jobb, gå ut och äta lunch.
Nåja inget sånt för mig.
Jo i november skulle det vara ett uppsamlings hest som jag skulle få gå på. Gissar att jag blir ensam då. Så jag är sååå ARG just nu.
Och jag hoppas att hon som sjukskrev sig är riktigt sjuk alltså. Jag vet vem du är!

Nu ska jag se en film och sura och tycka synd om mig för att min dag blivit förstörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0