Vilken skit

Ska ju på utbildning imorgon, men jag har ingen aning om när var och hur....
Skickade ett mejl till min arbetsledare men han har ju APT så han svarar ej på mejl. Skickade det igår när jag jobbade. Idag är jag ledig och jag tänker icket ta reda på vart jag ska och allt sånt. Jag sa till redan i fredags. I vanliga fall ska man få ett mejl av utbildningsenheten och information om allt vart man ska osv.

Somnade typ kl 4 inatt, och upp halv tio, har skjutsat T till Halkbanan. Ska bli skönt när han har eget kort så man slipper sabotera sovmorgonar. Jag är mest med morgontrött.

rolig dag på jobbet igår. Den var händelserik med tjuvåkningar, avkastningar och på springningar.

Snart flytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0