2 gånger

Idag, kanske för att jag har tid att sitta här nu när jag är ledig=)

Ska snart se Färjan, kan tänka mig att det händer en hel del där.
Vi har ju också vart på kryssning jag drack sperma shots ( alltså det är typ en liten plastflaska som ser ut som en spermie) Och alla i vårat sällskap drack nog så mycket dom kunde på så kort tid som möjligt. Kryssningen tar ju kanppt 1 dygn så det var bråttom att hinna med allt festande,

Thomas fick gam-nacke på däck. Men som den snälla tjej jag är såg jag ju iaf till att någon tog hand om honom och nattade honom ( fast han sov ju redan) medan jag festade vidare hela natten lång typ.

 Fortfarande vaken=)



Uppe på däck Thomas och Thomas
T nr 2 hjälpte T nr 1 i säng.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0