Billigt

Okej

Vet inte vart jag ska börja...

Hmm

Okej... Härom dagen trodde jag att min kära sambo kallade mig för BILLIG?!! Jag höll på att "fjanta" mig lite personligt/intimt eller vad jag nu ska kalla det utan att det ska vara "stötande". Jag flyger upp i soffan lite smått arg, men givetvis var det åt något på Tv:en det var närmare bestämt reklam och det dök upp en billig kamera=) Haha sen när han väl förklarat sig blev det hela mycket roligare.

Annars är allt prima.

Igår var vi och badade med Danne och Lucas det var skoj, men det är ju som alltid roligt med småbarn...
Sen är det alltid roligt att man kan klänga på varandra utan att det blir tungt=)

Har en slö jobb vecka nu, har jobbar från 5-11 idag ledig tis-ons och tors-fre jobb från 5-11 och sen ledig helg.
Får se vad man hittar på i helgen T ska på hockey i Södertälje. Men det är ju inte hela dagen och kvällen, och skulle det vara så har jag ett gäng heta kandidater.

Åhh imorgon 2008-09-30 drar en ny säsong av Desperate Housewives igång och jag är ledig så det är ju helt kanon. Och T jobbar så det finns inget som kan störa mig då.

Nu är det bara 1 månad kvar till flytt. Och vi har bestämt att vi ska köpa en ny säng då. Våran är helt slut, undra vad det kan bero på?! Hehe

Snart ska jag se nå gammalt Top Model i brist på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0