Skit

Känns som om det mesta är skit just nu. Tur jag har Thomas och att vi har varandra.
Åker ju upp till Boden på måndag och det blir att T följer med jippi... Sen får vi se om vi måste sälja våran bostad. Kanske bilen kanske något annat också.
Nåja det bästa som kom ur denna soppa var att T kan följa med upp iaf, för jag har världens bästa mamma som betalar hans biljett. Älskar dig mami:-)

Han blev uppsagd från sitt jobb igår med omedelbar verkan. Men jag har luskat och företaget gjorde helt fel och helt olagligt. Nu blir facket inkopplat och jag hoppas det händer nå. Och jag hoppas på att T får ett nytt jobb.
Annars blir det nog att sälja, kanske flytta upp igen... Nåja det får tiden utvisa senare.

Nu måste jag jobba. Ska till Uppsala och sen i EM ska jag till BM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0