Sova borta

Ska snart och jobba... Slutar kl 22 ikväll och då i Uppsala, jag avskyr att sova där. Jag gillar bara att sova hemma.
Imorgon ska bilen besiktas och mäklaren kommer och fotar i våran bostad.
Jag vill flytta uppåt nu! Allt känns tungt och trist här nere nu. Jag har ingen energi.

Fast igår hade vi en riktigt härlig dag iaf. Vi åkte till Mariefred och Gripsholmsslott. Vi promenerade runt och fotade och hade det skönt i solen, sen fikade vi på en liten udde med en vacker utsikt.
Men det var igår och idag är det jobba som gäller. Börjar 11.30 och slutar kl 11 imorgon.
Sen är jag ledig tisdag iaf. Då ska jag se DH utan att somna.

Snart är jag i v 28 och jag tycker tiden går så fort alltså. Låg och funderade lite över förlossningen igår. Men det kändes lite läskigt så jag slutade med det ganska fort och somnade ist haha.........
Nu ska jag vara med T lite innan han får köra mig till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0