Besök

Idag ska vi få vårat första besök sen vi kom hem från BB, förutom mamma och pappa och morbror som vart här. Johanna och Thomas ska komma hit vid 14 så jag hoppas Lea vaknar snart så jag kan klä på henne och amma lite grann. Hon har fått sig ett morgon bad idag så hon luktar gott:-) Hon verkligen älskar att bada lilla skitungen, man ser hur hon riktigt njuter och är helt avslappnad. Sen efter badet blev de myspys sen så somnade hon som en liten gris i sin pappas knä. Men däremot att klä på sig gillar hon inte, då tränar hon sina stämband. Tur att det går fort attklä henne iaf:-)
Pappa Thomas har vi skickat på affären för att köpa lite blöjor, lite magdroppar och lite mjölk och juice, så han borde komma hem snart.


Vet inte om jag skrivit detta tidigare men det känns så snopet att det blev snitt, det var ju så mycket som jag missade. Är bitter över att jag inte fick hålla henne när hon kom ut. Jag är bitter över att ha missat hela förlossningen och all smärta. ( Inte för att snitt är en dans på rosor) Bitter över att ha missat att känns riktiga krystvärkar. Sen fick jag aldrig prova varken lustgas eller TENS apparaten.
Jag fick inge fika med flagga, det fick Thomas fika ensam. Jag missade hennes första timmar utanför min kropp.......
Men jag är så glad att hon finns så det går inte att beskriva med ord. Jag kommer älska henne så länge jag lever hon kommer alltid att vara mitt allt.

Sen har vi skickat in till skatteverket och hennes namn blir Lea Gullan Ahola Holmgren:-)
och nu ska jag gå och kika på min sovande sessa:-)

Kommentarer
Postat av: Linda o William

Vad söt hon är! Om du ska ha ett till barn så kanske du inte snittas och då får du vara med om det! :)

2009-08-23 @ 08:31:47
URL: http://willinda.blogg.se/
Postat av: Blondinbloggen!

Kolla in nästa STORA skvallerblogg! :)

2009-08-29 @ 17:42:58
URL: http://blondinbloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0