Så kan det gå

Hej hej
passar på att sitta vid datorn en stund medan Lea sover:-) Igår kväll var hon skapligt grining, tror att hon var övertrött men hon somnade till slut iaf. Jag tycker ändå att hon sover rätt bra under natten hon vaknar vid 4.30 och vill ha lite mat och sen vid 8-9, så än så länge är jag inte döds trött. Sen hinner man ju vila under dagen när hon sover också. Fast nu blev det datorn ist:-)

I tisdags hade vi hem en barnmorska som kollade läget. Hade sett fram emot det, men snacka om kärring hon var så bitter och tråkig och fick en att känna sig as sämst! Thomas fick sig en avhyvling för att han röker emellanåt ( aldrig inne) skulle aldrig ha nämnt det för henne. Sen fick man absolut inte ge vanlig flaska om man skulle göra det och man skulle handpumpa brösten. Orka handpumpa om det ska göras. Jag har då införskaffat den billigaste pumpen från Apoteket och den tänker jag fortsätta med.
Sen ska jag och Lea till henne på måndag,, SUCK men tycker jag att hon är lika hemsk då ska jag försöka byta.

Sen i slutet av september kommer ju jag och lillan att åka upp till Boden och hälsa på alla där. Ska bli jätte roligt att få visa henne för alla. Man är ju så stolt som mamma:-) Även om det inte är unikt att få barn så känner man sig stoltast i hela världen och man tycker ju att ens eget barn är det finaste som finna. Känslan att vara mamma till en liten går ju inte att beskriva. trodde inte jag skulle känna så stark som man verkligen gör.

annars flyter allt på bra, lite knepigt att få in rutiner men det kommer hon är ju inte 2 veckor än, så jag har inte gett upp hoppet:-)
Men sablar så ont i brösten man får av all ammning men jag tänker inte ge upp för det blir bättre och bättre. Men skönt att ge flaska nångång så dom stackarna får vila lite grann.

Nu ska jag spela lite Betapet innan det är matdags och blöjbyten på G igen...





Lite bilder på prinsessan Lea och Tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0