Babymassage

Idag är bästa tv dagen under hela veckan.
Babymassagen idag gick bra Lea blev lite rädd för mamman brevid oss så hon fick surminen och började gråta. Men slutade lika fort som jag tog upp henne.
Promenerade dit med Johanna och Wilmer och det är alltid lika skönt att få en ordentlig promenad. Jag är sjukt dålig på att ta mig ut. Men det har vart så pissigt väder här nere också bara regn och rusk. Men idag var det minus 1 och soligt och fint.

Nu har vi Ramses här också han är så snäll:-) Hans husseoch matte jobbar ju så då får han vara här så han inte behöver vara själv så länge, och dom bor ju rätt nära så det är inte långt när han ska hem.

Snart kommer väl T hem också dom har utbildning på jobbet. Och jag har inte gjort någon middag ännu jag väntar till han kommer hem för jag har ingen aning om vad jag ska laga. Det står still i huvudet idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0