Hej hopp

Idag har jag och Lea vart på långpromenad med grannarna Johanna och Wilmer som är 6 dagar äldre än Lea fast enligt BF skulle han ha vart 2 dagar yngre.
Vi gick runt halva Hällby och det var riktigt skönt.
Sen har vi haft besök av Hilda det var trevligt var ett tag sen jag träffade henne.

Sen har dagen bestått av att övervaka på Tradera har blivit några fynd minsann:-) Medan några slank ur handen som en hal ål men men.

Nu ska jag borsta tänderna tvätta fejjan och väcka Lea så hon får käk, hon har inte ätit sen kl 18 nu hon somnade tidigt men jag vill inte att hon ska vakna 24 gånger inatt så då blir det ett rej'lt kvällsmål nu. Ju senare ju bättre för min del eftersom jag alltid är vaken sent och gärna sover på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0