Home alone

Så där ja. Thomas har fått skjuts till tåget och åkt till Sthlm för julbord och övernattning på hotell med sitt jobb. Jag gick på stan en sväng skulle in på banken och sen gick jag runt och kollade lite grann. Lea sov i vagnen hela tiden. Jag köpte en sparkdräkt åt henne och ett par röda strumpbyxor som hon ska ha till jul:-)
Sen när vi åkte hem köpte jag mat på MAX som jag tog hem och käkade, dom glömde min dipp så då blev jag sur.

Lea har nu börjat skratta jätte mycket och det är såå roligt, hon låter så sött när hon skrattar och det bara bubblar om henne hihi mammas lilla piga.

Idag när vi var på stan och strosade runt så såg jag ju en massa människor med barnvagn, och nästan alla var med sin mamma (antar jag) alltså bebisens mormor och fy vad jag började sakna min mamma då. Vi kan ju nästan aldrig vara ute med varandra. Min mamma är den jag gillar mest att gå på stan med elle att åka runt på shopping med. Min mamma är BÄST! Och som jag saknar henne:-( Hela tiden varje dag. Hon är min bästa vän i hela världen jag kan prata om allt med henne....

Ikväll ska jag och Lea mysa i vår ensamhet hade tänkt att vi skulle se IDOL om hon är vaken då. Busungen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0