Ny vecka

Jag struntade i att väcka Lea igår kväll, så jag var ju beredd på att hon skulle vara hungrig flera gånger om under natten. men icket hon sov till 5 då ville hon ha lite tisse (ammar nästan enbart på natten) sen somnade hon om till 9 det var riktigt bra av henne. Sen på morgon gick vi upp och klädde på henne sen fick hon ligga i gymmet medan jag gjorde iordning mat åt henne. Jag lämnade henne på rygg och när jag kom tillbaka 2 min senare låg hon på mage och ar skitnöjd:-) Men hungrig var hon också kan jag lova.

Nu ligger hon och vilar igen så jag ska passa på att hoppa in i duschen en sväng. Tappa lite hår och tvätta mig lite haha. Hårfästet har krupit sig länge bak. Tur att man har en sån frilla så det inte syns iaf, jag tappa grisigt mycket hår alltså. Nåja så kan det vara.
Duschen var det nu ja.
16 dagar kvar till Boden fy vad jag längtar....

Kommentarer
Postat av: vigan

fy vad jag längtar :)

2009-12-07 @ 17:29:29
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0