<3s dag

Alla hjärtans dag åh vad sött.. Vi har gjort dessa romantiska saker.
Vart och köpt en ny lampa till sovrummet.
Vart och kollat på bebis grejer.
Vart och tvättat bilen.
Vart och ätit lunch.
Åkt hem med mig och Thomas drog för att tvätta den andra bilen. Själv ska man snart och jobba.
Inne på ÖB idag kom vi på att det var alla hjärtans dag så vi drog av en riktigt blöt kyss där inne. Nice

Det är ett fantastiskt väder ute. Ganska kallt ca -13 men då är solen framme och värmer så det är varmt och skönt i solen ca 3 grader.

2 timmar kvar till man börjar nu. T ska skjutsa mig till jobbet och hämta såå skönt.
Slutar 00.44 idag(imorgon)  jag kommer vara gräsligt trött.

Och på måndag borde jag få veta om jag fått ledigt i mars för Ullareds trippen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0