Äntligen måndag

Och min helvetes vecka dra igång kl 13.30. Jag har en riktigt vidrig vecka med långa och sena turer. Jobba till kl 00.14 idag, försökte hålla mig vaken igår för att jag skulle sova längre nu på morgonen så jag skulle orka. Jag somnade kl 20.45 så det gick inge vidare och sen vaknade jag vid 7. Nåja det är ju bara att hålla sig vaken och jag lär ju knappast gå och sova på jobbet.
Min nästa lediga dag nu är på fredag och jag längtar dit som tusan.

Igår hade jag en riktigt bra dag började morgonen med en god frulle som jag lyckades spy upp inom loppet av 2 minuter. Det  kom en lukt av vitlök och det tålde jag tydligen inte. Sen på kvällen när jag och Tova var ute var det bara att springa hem, (tur att vi inte hade kommit så långt och hon var klar med sina behov) upp och in på toa och där rök även middagen.

Nåja nu ska jag kolla jobbmejl om det har kommit ut någon veckolista för nästa vecka. Hoppas det blir lättare än denna vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0